Den här veckan har Väsbyhem sitt mobila kontor på plats i Sigma, bakom centrum. Kom förbi och prata trygghet eller bara säg hej!

Idag sitter även Tryggare Väsby på plats, efter ett vackert platsbesök i Hasselskogen. Är du nyfiken på vad vi kan erbjuda eller på hur kan samarbeta är det bara att dyka in på en pratstund. 

Azarina och hennes medarbetare närvarar hela veckan. Kom gärna förbi på en fika! Välkommen!

Relaterade nyheter

22 juni 2026

Välkomna på kurs om hemberedskap 1 oktober

Den 1 oktober 17:30-19:30 arrangerar Tryggare Väsby tillsammans med Civilförsvarsföreningen i Upplands Väsby en kurs i hemberedskap i Messingen. Under kursen kommer Pia Cederberg gå igenom hur man kan klara sig i sju dagar utan hjälp från samhället i...
04 maj 2026

Tryggare Väsby deltar på Smedbydagen den 7 maj 2026

  Nu på torsdag den 7 maj är det dags för medborgardag i Smedby och självklart är Tryggare Väsby på plats!     I år deltar Tryggare Väsby tillsammans med vår medlem, Väsbyhem. På plats ser vi framemot att få dela en glass och höra era tankar och...