Tryggare Väsby har fått möjlighet att arrangera en julskyltning på Centralvägen! Gå gärna förbi och ta en titt.

Med det önskar vi på Tryggare Väsby en god jul och ett gott nytt år. Vi har sedan starten i juni hunnit med en hel del och ser fram emot 2021 där vi kan utveckla verksamheten ännu mer tillsammans med våra medlemmar. 

Vårt nätverk med lokala aktörer växer och vi får fler medlemmar - är du fastighetsägare i centrala Väsby är du varmt välkommen att höra av dig, så berättar vi mer. 

God jul och gott nytt år!

Karin Göransson, Tryggare Väsby

Relaterade nyheter

04 maj 2026

Tryggare Väsby deltar på Smedbydagen den 7 maj 2026

  Nu på torsdag den 7 maj är det dags för medborgardag i Smedby och självklart är Tryggare Väsby på plats!     I år deltar Tryggare Väsby tillsammans med vår medlem, Väsbyhem. På plats ser vi framemot att få dela en glass och höra era tankar och...
Muralmålning med hästtema på en garagelänga i Smedby vid Mälarvägen.
10 april 2026

Ny muralmålning i Smedby – ett nytt blickfång vid Mälarvägen

Som en del i vårt platsutvecklingsarbete har en tidigare anonym yta i Smedby fått en cirka 14 meter lång muralmålning med hästtema. Den syns från Ekebovägen/Mälarvägen och finns på garagelängan vid Ardennergatan/Hovslagargatan.